.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
ابطال کد شناسایی ۶ واحد تولیدی طلا در مازندران
مدیر کل استاندارد مازندران از ابطال کد شناسایی ۶ واحد تولیدی طلا در استان خبر داد.

به گزارش شمال نیوز، فیاض گفت: تاییدیه کد شناسایی ۶ واحد تولیدی طلای مازندران ازابتدای امسال تاکنون به دلیل تعطیلی و عدم فعالیت ابطال شده است.

طبق مقررات و ضوابط سازمان ملی استاندارد ایران، کلیه تولیدکنندگان طلا موظف به دریافت کد شناسایی بوده و ملزم هستند روی همه مصنوعات طلا کد موردنظر را حک کنند.

به گفته فیاض این رویه کمک می‌کند تا قابلیت ردیابی سازندگان میسر شود و در صورتی که عیار مصنوعات طلای تولیدشده پایین‌تر از حد استاندارد تشخیص داده شد، سازنده و عامل آن قابل شناسایی باشند.

واحد‌هایی که به دلیل رعایت نکردن الزامات استاندارد، کد شناسایی آن‌ها ابطال می‌شود، مجوز تولید نداشته و در صورت تولید مصنوع طلا با کد ابطال شده، پرونده آن‌ها جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی ارجاع می‌شود.

به گفته فیاض شهروندان حتما در هنگام خرید مصنوعات طلا، باید به کد شناسایی که بصورت یک عدد به همراه حرف لاتین در مصنوع حک شده‌است، توجه کنند.

کد مربوطه در هر استان متفاوت است؛ به این صورت که به عنوان مثال در تهران با حرف T و در اصفهان با حرف E و مازندران با حرف J نمایش داده می‌شود.

به گفته فیاض مصنوعات طلای خارجی با توجه به ممنوعیت واردات این نوع مصنوعات، مورد تایید استاندارد نیست و عرضه آن ممنوع می‌باشد.

 

 

 

 

 


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.068 seconds.